MORS DAG

Hejhej Söndag och morsdag! Har varit en härlig dag, och helg!
I fredags grillade vi hos Hampus föräldrar, igår blev det mellokväll med ett gäng hemma hos Isabel och Marcus och denna soliga dag har vi mest spenderat utomhus. Först gav vi oss av till mamma Tina för att äta lite jordgubbar och sola i trädgården, sen en snabb sväng till farsta för att sedan avrunda med morsdags picknick med min fina mamma och familjen. Fina grejer det.

Imorgon är det jobb igen och hela veckan är fullspäckad med massa som ska göras. En massa kul grejer! Och Systra mi, jag tycker då allt att du ska pallra dig hit till helgen. Så det så! Komsi komsi.


Kommentarer
Postat av: Marynator

Ja jag vet att du vill det. Tjatkärring ;)

2012-05-29 @ 09:12:11
URL: http://marysolander.blogg.se/
Postat av: mami

Mami vill också..... Tack för fina morsdagspresenter .....love it... Har testat shampoot o mitt hår är lent som en babyrumpa....

2012-05-30 @ 21:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0