28 MAJ

Har inte direkt vart den bästa dagen i mitt liv. Stress! Började med att jag försov mig och fick springa som en gnu för att hinna med tåget. Utan att äta frukost och allt! Och vad hände egentligen med vårt fina väder? :(

Jaaa... Annars då? Idag tryckte jag i mig två frukter i och med utesluten frukost. Mådde så jävla illa efter det, trodde jag skulle behöva spy på jobbet, men som tur var kunde jag hålla det inne. Hoppas det beror på att jag inte ätit sånt på över en månad och inte att jag börjar bli sjuk... Vårt lchfande börjar ju föresten lida mot sitt slut. Gud så konstigt det kommer kännas att få äts normalt igen?!

Iallafall, dagen slutar bättre än hur den började. Fick mig en liten present av Mami från make up store, bilen har äntligen blivit såld och lite cx med Malin på det. Man får ju inte låta det negativa ta över inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0