27/3

Mötte upp Sofie efter jobbet idag. Vi åt lite middag i centrum sen följde hon med mig hem och klippte bort mina äckligt torra toppar. Så nu känns det mycket bättre! Har haft lite smått ångest över mitt hår på senaste tiden.

Sitter nu i soffan med en kopp te och försöker kurera mig. Min hals har svullnat upp, bara sådär. Ont göret. Måste verkligen bli bra till helgen då syster och hennes fina lilla familj kommer ner på besök. Massa c-vitamin, honung och bafucin just nu. Föresten, mamma, min honung börjar ta slut *blinkblink*, haha.

Hoppas veckan går fort, vill ha fredag nu! Vill träffa Syster och Co nu!



Kommentarer
Postat av: Marynayor

Ja bli inte sjuk för fasen kvinna!

2012-03-28 @ 19:39:11
URL: http://marysolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0