BLARF

Så himla fint när Amanda är tillbaka i trakterna, under en lite längre period också:) igår spenderades ett helt dygn med na! Börjades med en tur inne i staden där vi kikade runt och även åt middag. Sen på kvällen blev det in till staden igen för att dansa litet tillsammans med en massa andra trevligt folk. Hon sov även över hos oss så i morse tog vi tre en stor mysfrukost. Härlig helg med finaste pinglan!

Nu ligger jag och älsko och bara degar i soffan. Känner mig inte sådär super taggad på att jobba imorgon inte. Men sånt är livet.





 


Kommentarer
Postat av: Päls

Bästa du! Om jag kunde skulle jag våldgästa er varje dag i veckan, Sandra kan man aldrig få för mycket av! Kanske borde börja köra som Borken ;) Blarf!

2012-03-04 @ 22:22:41
URL: http://heligabirgitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0