TRÖTT TJEJ

Åkte hem efter några timmar på jobbet igår. Febern kröp sig på och jag kände mig mer och mer hängig.
Typiskt när jag sett fram emot att träna.
Får friskna till och ta tag under bästa vecka, kanske redan nu på söndag.

Så denna dag har bara varit till för att piggna till. Sov ut länge sen bar det av till Haninge C för att införskaffa nya växter till fiskarna.

Ar precis lagat middag och vänster på att älsko ska komma hem.
Köttbullar med hemmagjort potatismos :)

Fick ett jobbigt besked igår. Hade verkligen hoppats på att denna dg skulle komma. Ville ta ett ordentlig farväl. Även om jag inte riktigt insett att du är borta hade det varit ett steg på vägen.
Men hoppas och tror att det var rätt beslut som fattades.
Älskar min familj över allt annat.

Nu ska jag möta älsko i dörren sedan blir det middag.

Jobb igen imorgon, fredag och lördag sen LEDIG söndag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0