SJUKLING

Sitteri soffan och spenderar min lediga dag. Varför ska jag bli sjuk just nu ? Så sjukt jobbigt. Tror dock, peppar peppar att jag är på bättringsvägen. Blir dock ingen träning idag heller och antagligen inte imorgon heller.

Får se hur jag spenderar resten av dagen, disk finns det ju alltid att ta hand om iaf.

Har en liten "detoxvecka" nu. Är inne på min fjärde dag. Består av sallad med fisk som tillbehör. Hittills har det vara blivit skaldjur. Ingen dressing heller. Gör detta för att komma bort från allt småätande, gottegris som jag är.
Känns riktigt bra faktiskt. Blir jag sugen på något tar jag en frukt.
Synd att man inte kan träna dock, kanske hade blivit resultat på vågen då.

Nej nu ska jag bädda ner mig djupt i soffan igen och hoppas på att jag blir frisk snart....

En av mina matlådor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0