LITEN UPDATE

Hejhej! Några dagar utan att jag skrivit nu. Har minsann haft det fint iallafall. Har hunnit med att ta ur löshåret, bio med Malin, färgat håret, middag och trevligheter med folk hemma hos oss, twister!!, träffat Amanda, träffat Syster och Iliaz, varit hemma hos papi, Sigtunahöjden med jobbet.

Fullt ös! Men trevligt! Mindre trevligt är ju dock vilket skämt mitt hår är just nu. Känner mig så himla ful nu utan löshåret, som att jag typ bara har ca 20 hårstrån kvar på huvudet. USCH. Illa. Men nu skjuter jag bort ångesten över mitt hår för ett slag och tar en stor kopp te istället. Lite mys med älsko också så är min tisdag fulländad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0