LISÖ

Sitter hemma på Lisö. Så underbart skönt och mysigt att få komma hem.
Sov i min gamla säng i mitt gamla rum med stjärnhimlen i taket. Kan man sova bättre ?!
Åkte hit direkt efter jobbet igår. Fick god middag och mys framför tvn.
Nu sitter mamma med färg i håret, klippt pappa ar jag också hunnit med nu på morgonkvisten.

Sedan bär det av ner till älskade farmors hus. Kommer kännas tufft men nödvändigt.
Ska bli skönt på ett sätt, att få andas samma luft och minnas alla underbara tider jag fått av henne. Kommer aldrig glömma "den stora" klockan på t-centralen. De gånger vi packat matsäcken och cyklat ner till Dyvik.
Eller alla de gånger man sov över, det var dem bästa nätterna.
Älskade du jag saknar dig så.

Får se hur länge vi blir kvar där. Ev blir det att kolla handboll om tid och humör finns kvar.
Senare bär det av hem igen till älsko.

Nej nu ska mammas hår sköljas och sen är det bara klippning kvar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0