LATFIA

Jag har blivit så lat känns det som. Orkar inte göra någonting, sitta i soffan och dega är gött. Latat mig med träningen, latat mig med att blogga, plockar inte undan efter mig och bara skjuter upp saker allmänt. Haha. Nej, ändring på det innan det blir till rutin! Skäms på lilla mig.

Har iallafall varit och tränat en sväng idag och det kändes bra trots min täppta näsa. Ligger nyduschad i sängen nu med datorn i knät. Ska dock stänga av den nu och läsa klart min bok istället. Pussa på mannen min ska jag också göra om han kan slita sig från tv-spelet från helvetet någongång.



Kommentarer
Postat av: Marielle

Fin hårfärg!!! :)

2012-01-17 @ 22:27:16
URL: http://mariellestromberglovely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0