CV

Då har det gått et bra tag sen jag skrev här. Jag har inte haft någpn inspiration/ lust eller tid att skriva. Tid har man väl knske haft, men bara ine blivit så.
Ledig idag iallafall, så skönt. Känns dock som att hela dagen har gått.
Tog en liten sovmorgon,åt frukost. Sen började det, upp och ner till tvättstugan ex antal gånger. Men nu är allt undanröjt och det sista hänger på tork här uppe i lägenheten.

Har samtidigt suttit och knåpat på mitt CV. Var dags för en uppdatering. Inte min starka sida detta, tycker det är så svårt. Vill ju inte ge folk fel bild av mig. Nu har jag iaf nöjt mig för idag, skickat iväg det för att få lite respons för att få det helt perfekt.

Ska straxt äta lite mat innan det bär av mot gymmet. Blir rygg och mage idag. Kör nog en stund på crosstrainern
också :)
Hade en helt sjuk träningsvärk hela förra veckan. Armarna gick inte att räta ut och benen värkte för varje steg. Visst är träningsvärk skönt, men denna var inte nådig. Så får se hur jag mår imorgon och på fredag. Tycker det är svårt att känna kontakten i ryggen, men det är bara att öva på det :)


Ska bli lite bättre på detta nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0