TRÖTT

Sitter på jobbet och det finns inget att göra. Man blir så seg dessa dagar. Nästa kund har jag inte inbokad förrän om en och en halv timme. Så jag hoppas på att det kommer några dropin däremellan.

Denna vecka är jag ledig söndag vilket innebär att jag jobbar imorgon. Usch, alltid lika segt att jobba sex dagar i rad. Men så värt det eftersom jag får träffa hela underbara släkten på söndag. Då bjuds det på kalas eftersom jag blir ett år äldre på torsdag.
Känns tungt att det dock kommer saknas en väldigt speciell person. Kommer dock ha henne i mina tankar.

Nej nu ska jag fixa lite tvätt här på jobbet så går det i alla fall lite tid av de fyra timmarna jag har kvar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0