LUNCH MED MAMI

Tisdag då. Arbetsdagen har rullat på som vanligt, har dock varit lite trevligare eftersom mamma kom ut och lunchade med mig vid 12:30. Det blev en god lunch på waynes precis utanför kontoret. Tänka sig om man kunde ha det så varje dag, ha råd att äta ute och luncha med massa vänner/familj hela hela tiden! Vore gött.

Annars då? Inte mycket som händer och sker. Har mått lite dåligt både igår och idag, haft värsting ångesten över att jag trott att jag tappat bort mitt favoritarmband (det visade sig att det låg i säkert förvar hos amanda) och så har jag även varit på spinning. Inge vidare spinningpass idag men det fick duga. Nu ska jag snart hoppa i säng och så får vi hålla tummarna på att lilla jag mår bättre imorgon. Tjingelingen!

Kommentarer
Postat av: Mami

Mmmm det var jättemysigt o gott. Vilken tur att armbandet va hos Amanda...:) Tack för idag gullet. <3

2012-02-21 @ 22:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0