JOBB

Sitter på bussen påväg mot jobbet.
Måndag, usch vad hemskt tänker alla. Men inte jag. Så skönt, ledig igen imorgon och onsdag. Ibland är det skönt med onormala arbetstider.
Idag jobbar jag sista dagen med en av mina kollegor. Tjejen har platsen bredvid mig och det kommer kännas riktigt tomt. Känns som att folk droppar av en efter en. Får bättre jobberbjudanden, får chansen att utforska världen.

Jag fick förresten ett jobberbjudande förra veckan. Blev förfrågad om att jobba utomlands 1-2 år. Kände direkt att det inte var jag men ville ändå få detaljer......

Jag skulle jobba i QATAR. Kallas även för världens rikaste land.
Men som sagt, det passade nog inte in på mig. Tackade lite fint nej.
Inte ofta man får dessa erbjudanden men man ska gå efter magkänslan.

QATAR.... Lockande ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0