12 FEB

Hejhej på sig! Middagen i fredags var så himla trevlig, och det bjöds på väldigt väldigt god mat! Tre rätters blev det vilket resulterade att jag nästan rullade hem sen. :)

Gårdagen spenderade jag inne i staden och sen på kvällen var det middag hemma hos mami och co. Åt så jag höll på att dö där också så det har blivit mycket mat denna helg, hehe. Vi kikade på melodifestivalen också, saknade dock systern min då det är tradition att se på det med henne och göra narr av alla. Men eftersom hon är en svikare som helt plötsligt bor i sundsvall så gick ju inte det!!! Bajs Marie! Flytta hem ögonaböj!!!

Idag åt jag frukost, eller snarare brunch, med Sofie uppe i centrum och snart ska jag & älsklingen laga gomiddag.  Bara mysa. Jaaaa, det var min helg det, en bra helg! Nästa helg kommer också bli himla bra, då är det ju Örebro och Amanda som gäller. Hoppas att arbetsveckan går fort som attan.

Kommentarer
Postat av: päls

Måtte den gå skitsnabbt! Jag vill få hit er nuuuuu!

2012-02-12 @ 22:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0