HOST HOST

Ojojoj som jag har hostat de senaste dagarna. Satans hals. Man kan ju hoppas på att man får lite magrutor på köpet av allt hostande iallafall, som lite plåster på såren. Ska få lite hostmedicin av mami idag som jag hoppas hjälper, inte så kul att hosta kunderna i örat på jobbet. Trots min onda hals så tränade jag idag. Efter en kopp te hemma hos Malin pallrade vi oss ner till gymmet för att köra CX30. Gick ju bra ändå!

Är lite nervös inför morgondagen. Ska nämligen sitta modell på en kurs via jobbet för att färga håret. Litar ju egentligen inte på någon annan än Sofie när det gäller mitt kaluffs....Har ingen aning om vad de ska göra med håret heller förutom att det antagligen kommer bli ljusare. Huuh, läskigt!! Hejdå rödbruna håret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0