15 APRIL

Hallå i stugan! Fina helgen jag har haft. I fredags firade vi Hampus, våra föräldrar kom över och vi bjöd på smörgåstårta och annat gottigott. Det ska påpekas att jag hade gjort smörgåstårtorna helt själv, på mammas goda recept! Verkade som att de gick hem iallafall.

Igår morse åkte Hampus till Umeå, kommer inte hem förrän tisdag eftermiddag. Eftersom Malins man inte heller var hemma nu under helgen bestämde vi oss för att ta en liten sleepover! Ett helt dygn, bara hon och jag;). Så vi åt lite tapas på söder, såg hungerspelen på bio och sen gick vi hem och mös ner oss i soffan. Och idag åt vi nybakade scones, jordgubbar och te till frukost framför en film! Satt i myskläder ända till kl 3 då jag var tvungen att pallra mig hem. En riktigt fin helg!

Nu hämtar snart pappa upp mig. Ska till hemfosa och äta middag, sjunga lite och umgås med folket! Bra grejer.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0