TANDIS

Mycket har hänt sen jag senast skrev av mig lite här. Måste bli bätte på detta ! Peronalmötet gich faktiskt hyfsat bra. Har också nu äntligen efter att ha jobbat varje helg i över ett år fått ledigt varannan söndag. Känns helt underbart. Kunna träffa nära och kära på söndagar och göra vad man vill en lrdagkväll då man ändå är ledig dagen efter. Så från och med nu är jag ledig söndagar jämna veckor.

Har även färgat bort min dassiga utväxt så nu känner jag mig fräsch igen. Börjar vänja mig med mitt egna hår. ibland känns det hemskt men samtidigt så skönt. Så ska vänta ett litet tag till innan det sätts in någpt nytt. Hur länge jag väntar, det återstår att se. Var uppe med tuppen imorse då jag skulle bege mig mot Nynäshamn och tandläkaren. Var nog sista besöket där, blir nog så att jag byter till någon närmare. Allt såg finfint ut och besöket kostade mig endast 50 kronor pga bidraget man får varje år. Känns bra, kan man lägga dem pengarna på något så mycket roligare.

Är precis hemkommen och ska straxt laga mig något till lunch. Älsklingen sover som bäst i sovrummet. Stackaren åkte till jobbet straxt inna 01:00 men kom inte hem förrän 8:15. Känns lockande att lägga sig intill, men jag ska inte sova bort hela dagen. Får vänta tills han stiger upp helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0