SMOKIN' HOT

ÅÅÅH, idag kom Essie beställningen. 5 lack hade jag beställt, blev smokin'hot, angora cardi, big spender, lady like och ett överlack. Jag har ju 8 st sen tidigare men smokin'hot och lady like är nog mina favoriter, just nu:). Essie utklassar alla andra naggelack, de har så himla mycket fina färger, torkar satans fort och håller länge. Väldigt väldigt prisvärda!
I just love love love them!


Malin och jag var ju nere på Najaden också, fick 10 dagars provträning som vi tänkte sätta igång med redan imorgon! Jag känner nästan att det lutar åt najaden iallafall. Även fast det är dyrare än friskis så känns det mer prisvärt för mig. Men vi får la se efter dessa 10 dagar hur man känner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0