OLEDOOLYCKAN

Dagen började med en himla massa otur, vädligt stressigt på jobbet också. Trodde verkligen att det skulle bli en katastrofdag. Men trots att olyckan varit framme så har dagen faktiskt varit bra :) Hade med mig en paj till jobbet också, som jag bakade igår. Har ingen aning om den var god eller inte eftersom jag är så snorig så att jag inte  känner av nån smak, haha. Men det verkade ju gå hem hos kollegorna, tur var väl det!

Nu ska jag fortsätta med kurerandet. En massa te med massa honung (eller honiiiiiiing som jag säger) och vila, vila, vila. Känner att jag börjar bli bättre så det ger ju resultat! Jag ska nog bli frisk till helgen sörru!



Kommentarer
Postat av: Marynator

vad vare för jävla olycka dååe??

2011-10-10 @ 20:12:21
URL: http://marysolander.blogg.se/
Postat av: Sandra

hemliizzzzzzz hihihi

2011-10-10 @ 20:14:47
URL: http://hearters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0