MAKEOVER

Började dagen med en sovmorgon. Då de tinte fanns tid i tvättstugan blev det en förmiddag framför Tvn. När klockan bliit 15 traskade jag iväg till bussen som tog mig till Nacka. Mötte upp Sandra och gjorde henne till en höstigt mustig brunett..HETT !
Fick ett nagellack från essie av min fina vän. Så nu har jag två stycken därifrån. Helt klart de bästa lacken jag prövat. Normalt sett håller ett nagellack i bästa fall igenom första kunden. Efter allt slabbande i vatten, färger osv har man skavt av hälften. Men med dett nagellack kan jag hålla mina naglar snygga en hel vecka utan att ens behöva bättre på det en enda gång. Tack fina du !

Sitter nu i soffan inbäddad i duntäcket och dricker mitt favvote ! Imorgon kommer min fina mormor och morfar hit på besök då jag ska slinga mormor lite. Då får de även kolla in hur vi bor. Ska bli så mysigt att få dem på besök.



                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0