LIPS

Då var det åter igen dax för ett återbesök på Akademikliniken för att kontrollera hur allt ser ut. Idag ska jag ev få korrigera det lilla som är assymetriskt, annars blir det först om sex veckor.
Min snälla älskling kör mig så det är sknt. För kommunalt vill man inte åka om man har nysprutade läppar hahaha. Duckface here I come !

Imorgon ska jag ut på äventyr igen. Det är en liten hemlighet som ska genomföras som jag planerat länge. Och imorgon ska det äntligen ske. Kul att få lite reaktioner.

har pratat med min fina pappa idag. han och mamma är på Teneriffa och gottar sig en vecka. Men det är de mer än väl värda. Ska bli mys när de kommer hem, får bjuda ver dem på en smarrig middag.
På tal om smarrig middag. Jag och Tobbe köpte rökt lax från delikatessdisken till middag. Så sjukt gott !!

Nej nu ska vi straxt åka så bara börja klä på sig när ma nska ut i denna kyla !

Kolla vad jag hittade och fick med mig hem. Lyckades övertala Tobbe om att jag förtjänade det ;)

VADÅ JULSTÄMNING !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0