KORTHÅRIG ?!

Sådär, då var man påväg till jobbet på sin lediga dag. Något av en dålig vana. Ska plocka ur löshår på min fina kollega. Blir även att klippa igenom hennes toppar och göra henne fresch ! Har vi tiden på våran sida blir även bag kortvågig. Känns sisådär, men är väl behövligt. Älskar känslan av att kunna dra fingrarna igenom håret utan att känna alla fästen. Vet dock att jag snart är tillbaka i extensionsträsket igen. Men en klippning samt massor av inpackning försvinner samvetet om att jag ALLTID säger att jag INTE ska sätta i nytt hår igen. Är man beroende så är man. Senare idag kommer pappa förbi och hämtar upp den gamla soffan som för tillfället tar upp hela förrådet. Den har varit med om mycket den där soffan. Många flytter, att den ens håller ihop. Lite senare när pappa varit hem med soffan kommer både mamma och pappa in till oss igen. Då blir det extreme makeover på mamma. Ska bli supermysigt att ha dem hemma i mitt eget hem. Visa upp hur vi bor nu när all kartonger är uppackade samt möblerna på plats. Gårdagen flöt på utan problem började med en välbehövlig sovmorgon. Därefter var jag fast besluten om att dra ut för lite frisk luft och kolla upp området lite. Av det jag såg är jag helt övertygad om att vi kommer trivas hur bra som helst. Blev en tur till affären för att införskaffa lite nödvändigheter. Kvällen bestod av styrelsemöte i våra Brf. Roligt att veta vad som händer i vår lilla förening. Kändes väldig personligt. Nej nu ska jag kliva av bussen och möta upp min kollega. Ha en toppendag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0