IDIOTER

Min dag började bra med en riktigt bra frukost för att vara jag. Rostade mackor och mitt bästaste te
Rooibos vilda bär från Kränku :)
Bussen var som vanligt full av snorungar som inte kan hålla klaffen utan gärna berätta för HELA bussen om den där killen eller festen de varit på som slutade i total katastrof. Där hjälpte inte ens hörlurarna på högsta volym för att hålla kacklet ute.
Var man sådär själv eller ?!

Resten av dagen flöt på bra. Hyfsat lugn förmiddag som övergick i en helt okay eftermiddag. Dagens utvalda, nämnvärda kunder: En tjej som i en halvtimme velade om hurvida hon skule färga håret eller ej. En kille med Tintinlugg samt en tunnhårig herre som med hopp om att dölja flinten önskade en rockabillyfrippa. Kanske ska börja dela med mig av dessa människor haha !

Efter jobbet hade jag tid för att fixa mina naglar som  såg förjävliga ut. Men fy tusan vad illa det blev ! Därav rubriken. Bad om en dov grön höstfärg och jag får spygröna skrikiga svinfula naglar. Och inte nog med det, idioten filar ner hela mina naglar under tipparna så nu är de korta igen. Usch, synd att man inte är så kaxig när man väl står där. Trots att jag tjafsade lite verkade de inte fatta hur arg och missnöjd jag var. Så nästa gång jag ska till forum ska jag gå dit och ställa till en scen. Se vad de har att säga liksom. Målet är att få pengarna tillbaka så bara att sätta på sitt stoneface och skrika lite. Så på busen hem tog jag min nagelfil och gjorde något åt dessa katastrofala naglar. Så nu är det inget skrikigt kvar. Blev istället naturliga, lite glittriga naglar.

Idag är det även min fredag då jag nu är ledig i TVÅ hela dagar. Ska bli helt underbart. På onsdag kommer mamma och pappa hit för att kolla hur vi har det i lägenhetet. Sist de var här lämnade de bara alla kartonger och åkte hem igen. Ska även göra något åt mammas hår. Bort med sommarhåret och istället skapa en mustig, copprig höstfärg :)
Ska även tillbaka till Akademiklinikrn på återesök för läpparna. Ska då få korrigera det som blivit lite ojämnt och kolla så allt annat ser bra ut. Så kommer då se ut som en liten anka haha.

Nu ska jag få i mig något till middag tänkte jag. Tobbe äter för andra gången ikväll eftersom han snart ska åka iväg och jobba. Så blir att somna själv inatt igen. Usch och blä !




Såhär ser mina naglar ut nu. Man ska kanske skämma bort sig själv och köpa
några fina höstiga nagellack från Essie som jag och Sandra kollade på ! TIPS på färg ? ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du gjort läpparna Sofie? :) visa bild!

2011-10-11 @ 07:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0