DÅLIGT SOFIE

Usch vad jag varit dålig på att uppdatera här. Tur att jag har min kompanjon som håller bloggen i liv. Har vait hängig de senaste dagarna. Torsdag morgon blev det en sjukskrivning och kurrera mig. På fredag morgon när klockan ringde var allt frid och fröjd. Åt frukost, gick till bussen och på bussen kom det. Fick sån sjuk kramp i magen att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Kände mig spyfärdig av värken. Så gick in på jobbet och alla kollegor sa att det nog bara var att gå till bussen igen. Så det var vad jag gjorde, tio min senare satt jag på bussen påväg he igen. Ringde mamma och beklagade mig, var så himlans rädd då jag aldrig varit med om något liknande. Väl hemma kröp jag ner brevid min fina och bad honom hålla om mig. Klockan ringde och där låg jag sen ensam kvar i sängen. Nån timme senare ringde mamma för att kolla hur det var med mig. Gick upp och åt lite knäckebröd. Spenderade resten av dagen i soffan med duntäcket över mig. Fick över Dennis på en fika då han skulle kolla in vårt place. Imorse var allt som vanligt så blev en heldag på jobbet. Dagen rullade på som den skulle. När jag slutade stod min prins utanför sittande i sin vita hingst(läs bil). Hem och åt middag. Så tråkigt nu när Tobbe bara äter samma kost då han följer en diet. Man blir inte själv så inspirerad. Nu sitter vi här och myser i soffan framför en film. Sådär, nu har jag uppdaerat mig lite så jag slipper ha dåligt samvete :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0