FARS DAG

Snacka om off jag har varit. Haft en helvetesvecka på jobbet, längtar INTE till morgondagen om man säger så. Har varit helt slut hela helgen. Menmen, jag klarar mig fint iallafall, trots allt. :).

Idag är det ju faktiskt inte bara Malins födelsedag utan även fars dag! Jag har haft hundarna denna helg också så när pappa och Catarina kommer och hämtar dem vid 5 rycket så ska jag bjuda på lite farsdagsfika. Gött! Har varit en fin helg även fast jag varit en riktig tröttmössa. I fredags hade jag Sofie över på en kopp te och prat, igår hade vi malin, David och Danne över på middag och idag blir det ju som sagt fika med papi. En finfin helg indeed.




papi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0