15.11.2011

Hejsvej på er! Imorgon är min kollega tillbaka! Åh så efterlängtat! Sen att hon kommer vara solbränd, utvilad och fresh medan jag sitter där blek och sunkig är en annan femma. Hehe.

Tänkte faktiskt gå och lägga mig typ nu, redan. Är helt förstörd efter denna vecka som jag suttit själv, så jag behöver all vila jag kan få!  Så ja, jag sussar nog redan 21:00.
OOOH, föresten så klickade jag nyss hem nya träningsskor och en ny vattenflaska! Behövdes verkligen. Egentligen skulle jag vilja köpa mig en massa annatockså. Typ träningsväska, byxor, linnen och tjocktröjor. Men det får vänta till efter jul tror jag. Galet dyrt med träningsgrejs alltså.

Yadayada! Sängen kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0