111128

Har varit fullt upp här hemma och på jobbfronten så bloggen har fått lida lite.
Löningsheelg och med drygt en månad kvar till jul har jobbhelgen varit hemsk. När man inte ens har tid att gå på toa eller glömmer bort att dricka vatten, då har det gått alldeles för långt !
Lördagen bestod av jobb sen vidare hem till en kollega som fyllt år. Kände ganska fort att jag inte var på humör för det. Så när samvetet lagt sig lite rörde jag ig hemåt. Mös med min älskling framflr tvn innan vi hoppade i säng. Jobb även igår, fullbokad hela dagen och likaså idag.

Nu är jag ledig i två dagar sen jobb en dag och efter det ledig HELA helgen.
Bär av till Göteborg fredag förmiddag för att hejja på Tobbe.

För den som är intresserade och vill veta mer besök:

www.carlssontobbe.blogg.se

Imorgon ska jag göra mina läppar, som jag väntat ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0