02.11.2011

Hallå i stugan. Så var onsdagen nästan slut, vad fort denna vecka har gått hittils! Just nu sitter jag och smaskar på lite melon, välfötjänt belöning efter träningen idag tycker jag, hehe. Även fast jag inte alls körde så hårt. Men det är tredje dagen i rad, det är ju iallafall något :).

Sitter och kikar runt lite på möbler och tapeter också. Vi hade ju tänkt att köpa oss lite nytt i julklapp till oss själva. Tapeten i sovrummet ska väck och det ska upp med en ny. Jag har letat som en galning efter nån fin med fåglar och har nu blivit förälskad i en från laura ashley. Den bara ska jag ha! Det är så svårt att välja vilken färg bara. Jag lutar åt den vit/beiga men hampus lutar åt den vit/blå. Huuh!



Kommentarer
Postat av: hamper

Min telefon är pajj. Den bara dog och funkar inte heller när jag försöker ladda den. Så får inte tag i dig på nått sätt. När är du vid tåget så jag kan hämta dig?

2011-11-04 @ 14:40:48
Postat av: hamper

Min telefon är pajj. Den bara dog och funkar inte heller när jag försöker ladda den. Så får inte tag i dig på nått sätt. När är du vid tåget så jag kan hämta dig?

2011-11-04 @ 14:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0