TREVLIGHETER

Trevligheter trevligheter. Gårdagen bjöd på lite shopping med mami inne i staden och lagom till middagstid så mötte jag upp Vickan för att äta lite på Vapiano gamla stan. Alltid lika fint att träffa damen. Bjöds på god mat, lite vin och massor med snack. Efter det tog vi en prommis till Södra där vi skildes åt.

Denna dag har också spenderats med en fin vän. Ingen mindre än Amanda! Bra grejer det. Vi bytte julisar också! Mitt mateus sortiment har ökat kraftigt denna jul :). Lyckliga jag! Fick två fina koppar, en gul och en rosa. Sitter just nu och surplar gött te ur den gula och fantiserar om den dagen då hela vårt kök består av mateus mateus mateus!



Kommentarer
Postat av: päls

Och nya toppen på också ser jag :) Det blir mys imorgon!

2011-12-30 @ 15:56:55
Postat av: Sandra

hehe ja, var ju tvungen att prova igen;) JA! MYS!

2011-12-30 @ 16:37:16
URL: http://hearters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0