21 DECEMBER

Nejmen hejhejhallå. En vecka sen man kikade in här men det har varit så mycket att stå i vettni. Tänka sig att jag bara har morgondagen kvar sen är jag ledig i hela 10 dagar! Ska bli så himla skönt. Välförtjänt också om jag får säga det själv.


Jag har faktiskt redan öppnat två julklappar. Busigt värre. Var hemma hos Sofie igår som bjöd på te och en massa snack och då bytte vi även våra julisar. Jag fick en Mateusmugg och det bästaste, godaste teet som finns från kränku. Den andra juklappen jag redan öppnat var den som jag fick från jobbet. LOVERDOSE. Åh så jag har suktat efter den parfymen sen den kom ut, främst för att flaskan är så fin men den luktar ju smarrigt också :).

Jaja, nu ska jag duscha och städa lite här i hemmet för imorgon kommer ju syster och Co och ska sova över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0